Twój biznes - kilka porad

i mogą liczyć na odbieranie korespondencji i przechowywanie jej do czasu odbioru, a inni na odsyłanie jej na wskazany adres. Zgodnie z niektórymi pakietami przychodząca korespondencja będzie mogła być od razu faksowana i t

Dodane: 13-09-2016 08:51
Twój biznes - kilka porad

Formy obsługi korespondencji klienta przez wirtualne biuro

Klienci wirtualnego biura mogą korzystać z jego usług według wybranego przez siebie pakietu. Dlatego jedni klienci mogą liczyć na odbieranie korespondencji i przechowywanie jej do czasu odbioru, a inni na odsyłanie jej na wskazany adres. Zgodnie z niektórymi pakietami przychodząca korespondencja będzie mogła być od razu faksowana i tą drogą wysyłana do klienta. Natomiast w zakres obsługi adresu mailowego może wchodzić odbiór wiadomości elektronicznych pochodzących od kontrahentów oraz przekazywanie ich do odpowiednich pracowników firmy odpowiedzialnych za poszczególne wymiary jej funkcjonowania. Pracownicy wirtualnego biura mogą także załatwiać za swoich klientów sprawy urzędowe, a nawet podpisywać w ich imieniu niektóre dokumenty.


Korzyści płynące z prowadzenia biur wirtualnych

Biura wirtualne zyskały w ostatnich latach ogromną popularność. Powodem zakładania biur wirtualnych jest możliwość łatwego i taniego zarządzania firmą z praktycznie każdego miejsca w kraju i za granicą. Posiadanie takiego biura daje możliwość znacznego zredukowania liczby zatrudnianych pracowników oraz ilości posiadanych dokumentów. Oprócz tego firmy zajmujące się fachowym zakładaniem biur wirtualnych mogą także świadczyć pomoc w zakresie różnych zawiłości prawnych pojawiających się w trakcie prowadzenia własnej działalności gospodarczej, dlatego ich pomoc może się okazać nieoceniona dla osób, które dopiero zaczynają poruszać się po świecie biznesu. Poza tym posiadanie biura wirtualnego pozwala na dotarcie do tych klientów, którzy aktywnie posługują się Internetem.


Składanie raportu dyrektorowi firmy z wyników podjętych działań

Pracownicy wirtualnego biura, dzięki temu, że może być ono obsługiwane w sposób online pracują praktycznie przez cały rok. Zajmują się jego obsługą również wówczas, gdy dyrektor firmy posiadającej wirtualne biuro przebywa na urlopie. Wówczas mogą przekierowywać do niego najważniejsze rozmowy telefoniczne i przygotowywać różne powiadomienia o przychodzącej poczcie standardowej czy poczcie email. Może być ona odsyłana do niego na przykład na adres stałego zameldowania. Pracownicy wirtualnego biura zajmują się także przygotowywaniem raportów dla dyrektora firmy z wyników podjętych działań, a dzięki temu może on sprawować pełną kontrolę nad swoją firmą i wprowadzać w razie potrzeby jakieś procedury naprawcze.