Usługi poligraficzne
Różnego rodzaju usługi poligraficzne polegają na bardzo trwałym oprawianiu i wykańczaniu książek. Dzięki temu można z nich korzystać przez wiele lat i stale dopuszczać do sprzedaży. Jednak zanim książka trafi do sprzedaży musi zostać dobrze przygotowana także pod względem językowym, a nie tylko pod względem trwałości wydruku.
Tylko wtedy będą mogły być wznawiane kolejne jej edycje. Dlatego przygotowywaniem książek do sprzedaży zajmują się całe zespoły redakcyjne i graficy, którzy zajmują się także przekazywaniem do zakładów poligraficznych odpowiednich adnotacji, na podstawie których będzie można w fachowy sposób przygotowywać książki do sprzedaży. Tak dobrze przygotowane książki staną się na pewno bardzo atrakcyjne pod każdym względem.
Szerokie pojęcie reklamy w praktyce
Reklama to szerokie pojęcie i można ją realizować na wiele różnych sposobów. Jednym z nich są różne materiały drukowane takie jak ulotki, bannery, wizytówki oraz naklejki i etykiety reklamowe. Takie materiały zwykle zamawia się w większym nakładzie, bo tylko taki ma jakikolwiek sens. Tyczy się to zarówno drukarni czy pracowni poligraficznej oraz zleceniodawcy.
Skuteczność takiej reklamy jest różna i zależy od branży, niemniej jednak dalej jest to jeden z ważnych etapów marketingu wielu firm, zarówno lokalnych jak i ogólnopolskich.
Wikipedia i definicja naklejki
Naklejka jest kawałkiem folii lub papieru, najczęściej posiadającym samoprzylepne właściwości, co umożliwia jej przyczepienie na powierzchnię płaską.
W zależności od użytego kleju naklejka ma różne właściwości; kleje stałe na trwale utrzymują naklejkę na powierzchni, kleje o budowie mikrosferycznej, umożliwiający przemieszczanie i bezśladowe usuwanie naklejek.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Naklejka